"Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути"

Діловодство

 Кросворд 

7






1


8



9





















2








10













4




3


















5


11
















6








По горизонталі:
1. Законність іншими словами
2. В договорі можуть приймати участь дві, або більше що?
3. Термін дії договору
4. Домовленість двох або більше сторін
5. Ставиться в кінці документу як затвердження того, що людина з усім згодна
6. Ситуація форс - …

По вертикалі:
1. Ставиться на офіційному документі
7. Домовленість двох або більше сторін
8. Це передбачені законом вид і міра державно-владного (примусового) зазнання особою втрат благ особистого, організаційного і майнового характеру за вчинене правопорушення
9. Логічно неподільний елемент виробничої документації, який описує певну властивість відповідного об'єкта.
10. Обіцянка дотримання пунктів договору
11. Те, за чим закріплюється договір

Тест 
 І рівень
Завдання мають по три варіанти відповідей, із яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь і позначте її в бланку відповідей згідно інструкції.
1 Реквізити, що наносяться під час складання документа називаються (1 бал)
А Змінними
Б Постійними
В Повними
2 Реквізити, що наносяться при виготовленні уніфікованої форми чи бланку називаються (1 бал)
А Змінними
Б Постійними
В Повними
3 Площі, призначені для закріплення документа в технічних засобах зберігання, а також для нанесення спеціальних позначок і зображень називають (1 бал)
А Реквізитами
Б Параметрами
В Берегами документа
ІІ рівень (середній)
4 Всього існує наступна кількість реквізитів (1 бал)
А 31
Б 32
В 33
5 Стандартний аркуш паперу з відтвореною на ньому постійною інформацією документа й місцем, залишеним для змінної називається (1 бал)
А Бланком
Б Трафаретом
В Документом
6 Модель побудови форми документа, яка встановлює галузь використання, формати, розміри берегів, вимоги до побудови конструкційної сітки  та основні реквізити називається (1 бал)
А Формуляр-зразок
Б Бланк
В Уніфікована форма документу
ІІІ рівень (достатній)
7  Пов‘язані за змістом частини тексту від одного відступу до іншого називають (1 бал)
А Основною думкою тексту
Б Абзацом
В Трафаретом

8 Площа уніфікованої форми чи бланка документа, призначена для заповнення основними реквізитами називається (1 бал)
А Берегами документа
Б Довжиною реквізиту
В Робочою площею документа
9 Варіант розташування реквізиту, при якому початок і кінець кожного рядка реквізиту однаково віддалені від меж відведеної робочої площі називається (1 бал)
А Кутовим
Б Центрованим
В Повздовжнім
IV рівень (високий)
В завданнях 10-12 наведіть два-три переконливі аргументи, які підтвердять Ваші міркування. Роботу опишіть у відведеному місці тесту. Обсяг роботи до 100 слів – ½ сторінки зошита.
10 Опишіть принципи класифікації службових документів (1 бал)

11 Опишіть які системи документації виділяють за родом діяльності підприємства (1 бал)

12  Ознаки стилю службових документів (1 бал)

 БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
ДО ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ З ДІЛОВОДСТВА
Дата: ______________
ПІБ: _____________________________________________________
Група:_____________
Увага! У завданнях правильну відповідь позначайте тільки так:
Для відповідей
Для виправлень

А
Б
В

А
Б
В

А
Б
В

А
Б
В
1



5



1



5



2



6



2



6



3



7



3



7



4



8



4



8




9




9



10




11




12





Підсумкові тестові завдання «Сучасне діловодство»
(на кожне питання одну правильну відповідь )
1. Закінчіть розпочату пропозицію одним з трьох варіантів відповіді:
Документообіг - рух документів в організації з моменту їх створення до:
1.1. передачі на виконання
1.2. підшивки в справу
1.3. завершення виконання або відправлення
2. Підкресліть правильну відповідь
Чи повинна інструкція з діловодства організації встановити технологію всіх діловодних операцій, виконуваних в організації?
2.1. да 2.2. немає
3. Ким встановлюються індивідуальні терміни виконання документів?
3.1. керівником структурного підрозділу, де виповнюється документ
3.2. канцелярією
3.3. керівником організації
4. Які форми реєстрації документів в Росії?
4.1. журнальна
4.2. карткова
4.3. автоматизована
4.4. всі перераховані вище
5. При реєстрації яких документів разом з порядковим реєстраційним номером проставляється номер справи, в якій зберігається копія документа?
5.1. накази
5.2. протоколи
5.3. акти
5.4. листи
6. У яких документах поряд з реєстраційним номером зазначається літера «Л» і «К»?
6.1. акти
6.2. доповідні записки
6.3. накази з основної діяльності
6.4. накази з особового складу,
6.5. довідки
7. При реєстрації якого документа дату реєстрації вказують не в день його підписання?
7.1. наказ
7.2. протокол
7.3. рішення
7.4. постанову
8. Якщо документ відправляється в дві адреси поштою, то скільки необхідно підготувати екземплярів цього документа?
8.1. чотири
8.2. два
8.3. три
9. Які можуть бути номенклатури справ?
9.1. конкретна
9.2. приблизна
9.3. типова
9.4. всі перераховані вище
10. У номенклатурі справ документи систематизуються:
10.1. за видами документів
10.2. за змістом
10.3. за термінами зберігання
10.4. всі перераховані вище
11. Хто може працювати з документами, що мають комерційну таємницю?
11.1. тільки керівник
11.2. всі працівники організації
11.3. керівники структурних підрозділів, організацій
11.4. працівники, визначені керівником
12. Реквізит документа - це:
12.1. його окремий елемент
12.2. частина службового листа
12.3. фірмовий бланк
13. У якому випадку правильно оформлений реквізит «Адресат»?
13.1. Директору школи № 269
Матвєєвої Тамарі Петрівні
13.2. Директору школи № 269
Матвєєвої Т.П.
13.3. 65111,Одеса  вул. Бочарова, 7
Директору школи № 269
г-же Матвєєвої Т.П.
13.4. Директору Одеської школи № 269
Т.П.Матвеевой
14. У реквізиті «Адресат» ініціали ставлять:
14.1. перед прізвищем адресата
14.2. після прізвища адресата
15. У якому випадку правильно оформлений реквізит «Відмітка про наявність додатка», якщо в тексті супровідного листа не згадувалося про програму?
15.1. Додаток: 1. Довідка про погодження проекту
на 4 л. в 1 прим.
2. Відгук по проекту на 2 л. в 1 прим.
15.2. Додаток: на 6 л. в 1 прим.
16. З якою метою на службовому листі вказують прізвище та телефон виконавця?
16.1. для оперативного зв'язку з виконавцем
16.2. для надання документу юридичної сили
17. У якому випадку правильно оформлений реквізит «Підпис» на бланку документа?
17.1.
Директор школи № 25 В.А. Петрова
17.2. Директор школи Петрова В.А.
17.3. Директор В.А.Петрова
18. План роботи школи на 2001 - 2002 навчальний рік затверджено рішенням педагогічної ради. У якому випадку правильно оформлений реквізит «Гриф затвердження документа»?
18.1. ЗАТВЕРДЖУЮ
Рішення педагогічної ради
від 12.08.2001 р. № 14
18.2. ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням педагогічної ради
від 12.08.2001 № 14
18.3. ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення педагогічної ради
від 12.08.2001 р. № 14
19. Реквізит погодження оформлюють таким чином:
19.1. ПОГОДЖЕНО
Протоколом засідання
Правління страхової
компанії «Планета»
від 21.06.2001 № 10
19.2.___________________________Н.І.Орлов
підпис
19.3. Начальник юридичного відділу
особистий підпис Г.І. Сидоров
21.12.2001
20. Для документа, оригінал якого залишається в організації, візи проставляються:
20.1. нижче підпису керівника, який підписав документ
20.2. в нижній частині зворотного боку останнього аркуша оригіналу документа
20.3. на першому аркуші документа на його зворотному боці
21. Для документа, оригінал якого відправляється з організації, візи проставляються:
21.1. в нижній частині лицьового боку останнього аркуша копії документа, що знаходиться в організації
21.2. в нижній частині зворотного боку останнього аркуша копії документа, що знаходиться в організації
21.3. на першому аркуші зворотного боку документа
22. У відсутність керівника підписання документа заступником або виконуючим обов'язки керівника:
22.1. За діректора_________________ А.І. Петров
(підпис його зама Сидорова)
22.2. Директор _______________________ А.І. Петров
(підпис його зама Сидорова)
22.3. І.О. директора _____________________ Г.В. Сидоров
(особистий підпис)
23. Поняття «Діловодство» - це:
23.1. система зберігання документів
23.2. складання документів
23.3. документування і.організація роботи з документами
24. За допомогою якого реквізиту оформляється зовнішнє узгодження документа?
24.1. візи, узгодження
24.2. грифа узгодження
25. Якщо дві організації становлять спільний документ, то він оформляється:
25.1. на бланку першої організації
25.2. на бланку другий організації
25.3. на аркуші паперу формату А4
26. Ким підписуються документи, що складаються комісією?
26.1. керівником організації
26.2. головою
26.3. головою та членами комісії
26.4. головою та секретарем
27. На якому службовому листі проставляється реквізит «Посилання на реєстраційний номер і дату документа»?
27.1. проханнях
27.2. супровідних
27.3. інформаційних
27.4. відповідях
28. Чи є обов'язковим для реєстрації організації, установи наявність Статуту?
28.1. да 28.2. немає
29. Які організаційні документи затверджуються керівником організації?
29.1. посадові інструкції
29.2. положення про структурні підрозділи
29.3. штатний розклад
29.4. правила внутрішнього розпорядку
29.5. всі перераховані вище документи
30. У якому документі можуть бути обумовлені умови реорганізації та ліквідації організації?
30.1. в Статуті організації
30.2. в Положенні про структурний підрозділ
30.3. в посадовій інструкції
31.
З якими документами при надходженні громадян на роботу в організацію їх повинні познайомити?
31.1. Статутом організації
31.2. Положенням про структурний підрозділ, куди надходить на роботу громадянин
31.3. посадовою інструкцією
31.4. з усіма перерахованими вище документами
32. Які розпорядчі документи видаються на основі єдиноначальності?
32.1. Рішення
32.2. накази
33. Хто несе відповідальність за видання наказу?
33.1. посадова особа, що підготувало проект наказу
33.2. керівник організації
33.3. посадова особа, що підписала наказ
34. Який реквізит не входить до складу формуляра-зразка наказу?
34.1. Вид документа
34.2. дата документа
34.3. адресат
34.4. найменування організації
34.5. підпис
34.6. текст
34.7. заголовок до тексту
35. Яка частина тексту наказу є обов'язковою?
35.1. констатуюча
35.2. розпорядча
36. Завіряється підпис керівника на наказі печаткою?
36.1. да
36.2. немає
37. У якому випадку правильно оформлений реквізит «Відмітка про завірення копії»?
37.1. Вірно:
Інспектор відділу кадрів особиста І.І. Петрова
підпис
37.2. Вірно
Інспектор відділу кадрів особиста І. І. Петрова
підпис
37.3. Вірно
Інспектор відділу кадрів особиста І.І. Петрова
підпис
16.03.2002
38. Що означає віза юриста на наказі?
38.1. внутрішнє погодження, яке підтверджує, що наказ не суперечить Закону
38.2. обов'язковий реквізит наказу, що надає йому юридичну силу
39. Що є датою протоколу?
39.1. дата підписання протоколу
39.2. дата засідання
39.3. дата реєстрації протоколу
40. Чи ставиться на підписи в протоколі печатка?
40.1. да 40.2. немає
41. Який нормативний документ в організації визначає порядок роботи з документами?
41.1. інструкція з діловодства
41.2. регламент роботи
42. Ким затверджується зведена номенклатура справ організації?
42.1. керівником структурного підрозділу організації
42.2. керівниками служби діловодства
42.3. керівниками організації
42.4. заступником керівника організації, що відповідає за службу діловодства
43. Накази з прийому, звільненню працівників поміщаються:
43.1. у справі разом з наказами про відрядження працівників
43.2. окремо від наказів про відрядження
43.3. разом з наказами з основної діяльності
44. Протоколи зборів колективу та засідань колегії реєструються:
44.1. разом
44.2. окремо
45. Термін виконання документа обчислюється:
45.1. з дня надходження документа
45.2. з дня написання керівником резолюції
46. Який може бути загальний розпорядчий документ двох організацій, в одній з яких видається наказ, в іншій - розпорядження?
46.1. наказ
46.2. постанову
46.3. рішення
46.4. вказівка ?
47. Спільний лист двох організацій оформляється:
47.1. на бланку однієї організації
47.2. на бланку іншої організації
47.3. на аркуші паперу формату А4 або А5



Лабораторно-практична робота №1-2


Тема: Оформлення реквізитів документів
Мета: навчитись оформляти реквізити документів
Лабораторне і методичне забезпечення:
1. Персональні комп’ютери;
2. Методичні рекомендації;
3. Роздатковий матеріал.

Теоретичні відомості
Для організаційно-розпорядчих документів використовується папір форматом А4 (297 х 210мм) та А5 (146 х 210мм). Для окремих видів документів, які містять таблиці та графіки (відомості), можна використовувати формат АЗ (297 х 420мм). Формуляр зразок встановлює такий склад реквізитів та їх розташування.
1. Державний герб.
2.  Емблема організації,
3.  Зображення державних нагород.
4. Код підприємства, установи або організації.
5. Код форми документа.
6. Найменування міністерства або відомства (вищої організації або засновника). засновника).
7 Найменування підприємства, установи або організації - автора документа.
8. Назва структурного підрозділу.
9. Індекс підприємства зв'язку, поштова та телеграфна адреса, номер телефону та телетайпу, факс, номер рахунку у банку.
10. Назва виду документа.
11. Дата.
12. Індекс (номер) документа.
13. Посипання на індекс та дату вхідного документа.
14. Місце складання або видання.
15. Гриф обмеження доступу до документа.
16. Адресат.
17. Гриф затвердження.
18. Резолюція.
19. Заголовок до тексту.
20. Відмітка про контроль.
21. Текст.
22. Відмітка про наявність додатків.
23. Підпис.
24. Гриф погодження.
25. Візи.
26. Печатка.
27. Відмітка про за свідчення копій.
28. Прізвище виконавця та його номер телефону.
29. Відмітка про виконання документа та направлення його до справи.
30. Відмітка про перенесення даних на машинний носій.
31. Відмітка про надходження.

Хід роботи:
1.                Завантажити комп’ютер.
2.                Відкрити текстовий редактор Word.
3.                Створити на диску D у власній папці папку Осн_діловодства.
4.                Встановити поля згідно стандартів:  ліве – 30 мм, праве – 20 мм, верхнє – 20 мм, нижнє – 20 мм., міжрядковий інтервал 1,5 см.
5.                Надрукувати Наказ згідно зразка:

Одеський центр професійно-технічної
 освіти

НАКАЗ

10 вересня 2014 р.                           м. Одеса                           №12

Про затвердження інструкції
з діловодства

З метою подальшого вдосконалення порядку документування та організації роботи з документами
НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Інструкцію з діловодства в центрі.
2. Керівникам структурних одиниць  і головного управління забезпечити виконання підпорядкованими працівниками вимог, викладених в цій інструкції.
3. Вважати недійсними накази  від 14.03.2009 за №32 «Про затвердження інструкції про порядок документування» та від 06.09.2010 за № 517 «Про вдосконалення діловодства».
4. Контроль за виконанням наказу покласти на зав. кадрами Семенченко С.В.

Директор            ______________                   Т.П.Поліщук
(підпис)

1.    Зберегти у власній папці під назвою Лаб_1

Контрольні питання:
1.     Які стандартні поля для документів?
2.     Які види ділових документів Ви знаєте?
3.     Перерахуйте реквізити документів.


Лабораторно-практична робота №3-4

Тема: Складання і оформлення службових документів: службові листи, телеграми, телефонограми, довідки, акти, доповідні, пояснювальні записки.
Мета: навчитись складати і оформлювати службові документи: службові листи, телеграми, телефонограми, довідки, акти, доповідні, пояснювальні записки.
Лабораторне і методичне забезпечення:
1. Персональні комп’ютери;
2. Методичні рекомендації;
3. Роздатковий матеріал.

Хід роботи:
1.     Завантажити комп’ютер.
2.                Відкрити текстовий редактор Word.
3.                Встановити поля згідно стандартів: ліве – 30 мм, праве – 20 мм, верхнє – 20 мм, нижнє – 20 мм., міжрядковий інтервал 1,5 см.
4.                Надрукувати документи згідно зразка:


Начальникові Департаменту
адміністративної служби міліції МВС України
генерал-майору міліції
Тимченку І.П.
Шановний Іване Петровичу!
Згідно з Положенням про Департамент громадської безпеки, затвердженим наказом МВС України від 12 травня 2010 року № 145, Департамент має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, печатку для господарських документів і відповідні штампи.
Враховуючи те, що в системі МВС відсутні підприємства, які б якісно виготовляли печатки, просимо Вас видати дозвіл на виготовлення печаток та штампів згідно з ескізом.
Виготовляються вперше.
Додаток: Ескіз печаток та штампів ДГБ МВС на 1 арк. в 1 прим.

З повагою
начальник  ДДРЗ МВС України
полковник міліції                         (підпис)                         О.О.Клепаков


5.     Зберегти у папці Осн_діловодства під назвою Службовий лист




СЛУЖБОВА  ТЕЛЕГРАМА

ТЕРМІНОВА
ПЕРЕДАТИ СТ
НАЧАЛЬНИКАМ ГУМВС УКРАЇНИ                   МІСТІ КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ УМВС УКРАЇНИ  ОБЛАСТЯХ МІСТІ 
прошу прибути мвс україни адресою богомольця десять дев’ятій годині шостого листопада ЦЬОГО року участі розширеніЙ НАРАДІ СТРОКОМ ДВІ ДОБИ форма одягу повсякденна бути готовими звіту СТАН ВИКОНАННЯ УКАЗУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ НОМЕР СІМСОТ ДВІ ТИСЯЧІ ДРУГОГО РОКУ
                                                                                                             ШЕВЧУК
№ 11235/См

Заступник Міністра
внутрішніх справ України

генерал-майор міліції                  (підпис)                                  О.П.Шевчук
04.11.2010
ПЕТРЕНКО 290 12 32
Тютюнник 256 30 15
6.                Зберегти у папці Осн_діловодства під назвою Службовий телеграма



Телефонограма № 123
   Від 15.10.10     год. 16 хв. 17
   Від кого: Міністерство юстиції України
   Телефон: 221-22-11
   Кому: Іваненко І. В.
   Передав: Петренко В. Б.
   Прийняв: Сидоренко Б. І.
Просимо нотаріуса Київського міського нотаріального округу Іваненка І. В. взяти участь у Всеукраїнській конференції нотаріусів, яка відбудеться 27-29 жовтня 2010 року.
Запрошення висилаємо поштою. Оргкомітет.
Ознайомлений:                     підпис                           Іваненко І. В.
7.     Зберегти у папці Осн_діловодства під назвою Телефонограма


Фінансовому відділу
Житомирської районної
державної адміністрації
Начальника транспортного
відділу
В. П. Семеренка


ДОВІДКА № 7

12. 10. 2010 р.                                                                               м. Житомир

Про транспортні перевезення
сільськогосподарської продукції

У вересні місяці розподілення автотранспортних підприємств в перевезенні сільськогосподарської продукції з господарств в Аграрний фонд між районами наступне:
- АТП 1 обслуговує Андрушівський і Баранівський райони;
- АТП 2 обслуговує Бердичівський, Брусилівський і Житомирський райони;
- АТП 3 обслуговує Коростеньський і Лугинський райони.
Господарства інших районів використовують для цих цілей власний автотранспорт.
Схеми маршрутів автотранспорту зазначених вище АТП додається.

    Додаток: на 3 арк. у 1 прим.



Начальник транспортного відділу                                      В. П. Семеренко

8.     Зберегти у папці Осн_діловодства під назвою Довідка



ЗАТ «Інформаційні системи»                                     ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
                                                                           __________В.І. Іванов
АКТ №___
м. Бердичів
Про перевірку збереження документів 
Підстава: наказ директора від 01.11.2010 № 12 «Про заходи по забезпеченню збереження документів»

Складений комісією:
Голова - заступник директора по персоналу Петров П.П.
Члени комісії:
1. Заступник головного бухгалтера Сидорова С.С.
2. Начальник відділу кадрів Васильєва В.В.
3. Менеджер Романова Р.Р.
Присутні: завідувачка канцелярією Кузнєцова К.К.
У період з 10.11.2010 по 12.11.2010 комісія проводила перевірку організації і умов зберігання управлінських документів.
В ході перевірки встановлено:
1. Документи зберігаються в структурних підрозділах.
2. Справи формуються не відповідно до номенклатури справ.
3. Відмічений випадок втрати документа (лист ЗАТ «Схід» від 15.03.2010 № 123).

Комісія рекомендує:
1. Встановити порядок централізованого зберігання документів в канцелярії.
2. Виділити і обладнати спеціальне приміщення для архіву.

Складений в 2 екз.
1-й екз. - в справу № 01-14
2-й екз. - в об'єднання «Бердичівмісархів»    
Голова       П.П. Петров
Члени комісії      С.С. Сидорова
 В.В. Васильєв
 Р.Р. Романова
9.                Зберегти у папці Осн_діловодства під назвою Акт
Директору фірми "Альфа" Григор’єву Ю.М.

Доповідна записка

03.06.2010 р.

Про додаткове фінансування замовлення № 506 .

Доводжу до Вашого відома, що ціни на поліграфічні послуги у III кварталі 2010 р. зросли на 10 %, а калькуляція витрат на замовлення № 506 передбачає витрати за старими цінами.

У зв’язку з цим прошу виділити додатково ____ грн. для завершення робіт за вказаним замовленням.

Начальник відділу реклами                                       Сич О.Д.
(підпис)


Відділ капітального                       Проректорові з адміністративно-
будівництва                                     господарської роботи ДДУ
Литовченку Г. О.

10.           Зберегти у папці Осн_діловодства під назвою Доповідна записка



Пояснювальна записка

12.11.2010 р.
№ 22-1/18

Про тимчасове припинення електропостачання.

11.11.2010 р. о 18.30 було припинено електропостачання в гуртожитках № 3, 5, 12, 14 по вул. Миру в зв’язку з тим, що шквальним вітром було зламано дерево в районі підстанції № 2, яке впало й пошкодило лінію електропередач. Подачу електроенергії було терміново припинено. Пошкодження було усунено протягом наступних двох годин. Електропостачання було повністю відновлене о 20.35.

Інженер-електрик                                                        Р. О. Шведов
(підпис)
11.           Зберегти у папці Осн_діловодства під назвою Пояснювальна записка

Лабораторно-практична робота № 5-6

Тема: Побудова інформаційної бази зареєстрованих документів.
Мета: навчитись будувати інформаційну базу зареєстрованих документів
Лабораторне і методичне забезпечення:
1. Персональні комп’ютери;
2. Методичні рекомендації;
3. Роздатковий матеріал.

Хід роботи:
1.                Завантажити комп’ютер
2.                Відкрити текстовий редактор
3.                Встановити поля згідно стандартів:  ліве – 30 мм, праве – 20 мм, верхнє – 20 мм, нижнє – 20 мм., міжрядковий інтервал 1,5 см.
4.                Надрукувати документи згідно зразка:
______________________
(назва установи)
Реєстраційно-контрольна картка
_________________________________________________________
Автор документа або
кореспондент:
__________________
Вид документа:

Дата надходження та індекс документа
Дата та індекс документа(вих..корес.)
_______________________          _________________________

Заголовок документа або стислий зміст

______________________                      _________________________
Резолюція або кому направлено, відповідальний виконавець _____


Ким розглянуто: ___________________________________________
_________________________________________________________
Строк виконання до:
Строк продовж. до:
Дата та індекс відправлення:                            Відмітка про виконання:
_______________________          _______________________
 

Лицьовий бік
 




Контрольні відмітки

Фонд №
Опис №
Справа №
Зворотний бік

______________________
(назва установи)



Картка реєстрації вихідного документа
Вихідна дата та індекс документа
На документ кореспондента
Вид документа:
Вихідний індекс та дата:
Вхідний індекс та дата:
Ознака документа:

Адресат:

Заголовок або короткий зміст: _______________________________
_________________________________________________________

Підпис _____________ Виконавець ___________________________

Файл-копія
Передано на розгляд: ____________
_______________________________
Строк виконання
Дата виконання
Примітка

Контрольні відмітки
Фонд №
Опис №
Справа №
Зворотній бік
ЖУРНАЛ
реєстрації вхідних документів


Дата надход-ження та індекс документа
Кореспондент, дата та індекс одержаного документа
Короткий зміст
Резолюція або кому направле-ний документ
Позначка про виконання документа







ЖУРНАЛ
реєстрації створюваних установою
та вихідних документів

Дата та індекс документа
Кореспондент
Короткий зміст
Позначка про вико-нання документа







____________________________
(прізвище працівника)

ЗАМОВЛЕННЯ
на розмноження документів

_______________________________________________________________
(назва документа)
__________________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________

_________ сторінок,             _________ тираж.




Керівник відділу _________________________
(підпис)

«___»_______________20 ___ р.


Виготовити на ___________________________
(назва машини)


Зав. відділом з питань діловодства

5.     Зберегти у власній папці під назвою Лаб_2




Лабораторно-практична робота № 7-8


Тема: Створення кадрової документації, побудова, правила оформлення
Мета: навчитись створювати кадрову документацію, будувати та правильно оформлювати кадрову документацію.
Лабораторне і методичне забезпечення:
1. Персональні комп’ютери;
2. Методичні рекомендації;
3. Роздатковий матеріал.

Хід роботи:
1.     Завантажити комп’ютер
2.                Відкрити текстовий редактор
3.                Встановити поля згідно стандартів:  ліве – 30 мм, праве – 20 мм, верхнє – 20 мм, нижнє – 20 мм., міжрядковий інтервал 1,5 см.
4.                Надрукувати документи згідно зразка:
Заява про приймання на роботи:

Директору продовольчого
магазину №3 Кулагіну М.М.
Черемних Ніни Миколаївни,
проживаючої за адресою:
м. Бердичів, вул.. Леніна 45

ЗАЯВА

Прошу прийняти мене продавцем гастрономічного відділу.


20.10.2010 р.                         (підпис)                         Н.М.Черемних



Наказ про прийняття на роботу:

Продовольчий магазин №3
НАКАЗ
21.10.2010 р.                                  №122-К                        м. Бердичів

Прийняти на посаду продавця гастрономічного відділу з 21.10.2010 року з тримісячним випробувальним строком, встановивши посадовий оклад в сумі 1000 грн. 00 коп.. (одна тисяча грн.. 00 коп.).
Підстава: заява Черемних Н.М.

Директор продовольчого
магазину №3                         (підпис)                         М.М.Кулагін

Заява про звільнення з роботи:


Директору
ТОВ «Олеся» Іванову В.О.
Мельничук Оксани Володимирівни
проживаючої за адресою:
м. Бердичів, вул.. Щорса 34 кв. 15

ЗАЯВА


Прошу звільнити мене з посади головного бухгалтера за власним бажанням.


23.09.2010 р.                         (підпис)                         Мельничук О.В.




Наказ про звільнення з посади:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Олеся»


НАКАЗ


24.09.2010 р.                        №118-К                                  м. Бердичів


Звільнити Мельничук Оксану Володимирівну, головного бухгалтера, за власним бажанням з 24.09.2010 року.
Підстава: заява Мельничук О.В.



Директор ТОВ «Олеся»                 (підпис)                         В.О.Іванов



Тематичне оцінювання №1


1. Етапи діловодства.
2. Дати визначення діловодства
3. Задачі діловодства.
4. Які поняття включає в себе діловодства?
5. Класифікація документів за ознаками
6. Поділ документів за змістом
7. За складністю документи бувають?
8. Дати визначення реквізиту
9. Дати визначення, що таке довідка
10. Дати визначення, що таке протокол
11. Дати визначення, що таке витяг з протоколу
12. Дати визначення, що таке службовий лист
13. Дати визначення, що таке акт
14. Дати визначення, що таке телефонограма
15. Дати визначення, що таке діловий лист



Тематичне оцінювання №2


1. Дати визначення - електронний документообіг
2. Електронний документ – це….
3. Поняття документообігу
4. Організація документообігу
5. Організація роботи з документами
6. Обов’язковий реквізити електронного документа.
7. Головне правило документообігу
8. Дати визначення кадровому діловодству
9. Напрямки кадрового діловодства
10. Особова справа – це…
11. З яких документів складається особова справа?
12. Трудовий договір - …..
13. Які документи представляються для отримання трудової книжки?
14. Як оформлюється відрядження?

Немає коментарів:

Дописати коментар